2010

Ja det var ju ett tag sedan jag skrev här. Fem månader för att vara exakt. Men har helt enkelt varit inne i en bloggsvacka, och även om lusten krypit på ibland har jag inte låtit mig själv skriva något, just för att jag vet att jag kommer tröttna efter ett par dagar. Men nu är det nytt år och nya tag! 2009 var nog ett av de jobbigaste åren i mitt liv, men hoppas kunna lägga allt det bakom mig och få ett fantastiskt 2010. Har verkligen på känn att det här kommer bli ett av de bästa åren på länge!

Image Hosted by ImageShack.us
Under 2010 ska jag:

- Börja mitt allra sista år på gymnasiet (och ha mitt allra sista riktiga sommarlov!)
- Börja övningsköra 
- Åka på en två veckor lång party/beach-resa till Grekland i juni med mina fina tjejer (kommer bli så jävla kul, är supertaggad redan nu!)
- Eventuellt åka på fest/skidresa till Wien eller Åre under sportlovet
- Fylla 18 i november!
- Börja bli seriös med hela Au Pair-grejen (jag har inte ångrat mig än!)
- Ta tag i gymmandet!
- Skaffa mig ett jobb
- Samt förhoppningsvis bli en mer positiv, spontan, öppen och lycklig människa. Hehe.

Kommentarer
Cassandra

ååh vad roligt att du börjat med bloggen igen! har kikat in flera gånger för att se om du uppdaterat, och nu vart jag positivt överraskad :D ser fram emot mycket uppdatering nu, höhö ;)



sv: skjortan är från H&M herr, 99 kronor! :)

2010-01-21 @ 16:03:22
Christine

Ta vara på sommarlovet, ångrar att jag inte gjorde det. :/

Lycka till med övningskörningen :D

2010-02-03 @ 11:24:17
URL: http://christinenaenfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback