Wooden

 

Fina kilklackar i trä och brunt skinn som köptes i på New Look i London för ett par månader sen. De har inte premiäranvänts än, har väntat in värmen. Men snart så... £29 kostade de, hur billigt som helst.

I made it!

Sista maj idag. Känns helt galet. Den här månaden har nog varit både den stressigaste och den absolut roligaste i hela mitt liv, med en salig blandning av studentbaler, skivor, mottagningar, jobb, vänner, dans, festande och så detta eviga pluggande. Men igår gjorde jag mitt sista prov, och jag fick därmed reda på att jag spikade MVG i alla kurser i år. Nu är jag i princip ledig fram till nästa onsdag, och då är det bara två dagar kvar till studenten. Jag kan bara inte fatta det, har en sådan otrolig frihetskänsla just nu. Det är fantastiskt.



Jag (i svarta mockapumps, klänning med ryggringning och stram hästsvans) och fina Therese på studentbalen på Operaterrassen.

RSS 2.0