Jag är trött och halvt avsvimmad (en kort resumé av kvällen)

Kom nyss hem igen efter ett underbart dygn som jag spenderat med mina närmaste kompisar :) En mycket ospännande och halvdetaljerad resumé följer här nedan: Vi  gick ut och åt, störde typ hela restaurangen (alla pratade i munnen på varandra) och åt tills vi (nästan) spydde. Sen var vi ute ett tag, tills E började frysa ihjäl ganska jättemycket, och eftersom att jag och mina kära vänner är sådana sympatiska och ickecyniska människor så gick vi hem. Sen började skräckfilmsmaratonet, och alla frossade i godis (M&S hade sparat sig hela veckan, typ levt på sallad och frön), tills E någon gång vid femsnåret fick för sig att alla skulle gå ut. Igen. Jag, A, S och E gick ut och gick säkert fyra kilometer, kom hem någon gång vid halv sex och somnade ungefär då. Sen skulle L upp klockan halv nio (= hade ställt mobilen så alla vaknade) eftersom att hon skulle till Sälen. Detta resulterade i tre timmars sömn för min del. Frukost åt vi klockan två, och sedan ytterligare två skräckfilmer. Nu sitter jag här och är halvt avsvimmad, får se om det blir någon Oscarsgala för mig i natt. Troligen inte. Jag ska fan sova klockan nio.

Något som piggade upp lite iaf var att min käramoder kom hem med söta undies, en mascara (Kanebo 38°C), en tunika och ett par svarta jeans (som inte passade, ska byta dem imorgon.) Så snällt :) Bilder kommer dyka upp sen, eftersom att min kamera är på vift någonstans i Nacka. Imorgon blir det stan med E, ska köpa vårkläder och skor. Vad har ni gjort i helgen?


Kommentarer
Linda

Haha, party, party! ;P

2007-02-25 @ 19:38:31
URL: http://xxlindaxx.webblogg.se
lizzy

åh det verkar som att du har haft jättekul i helg ju :) jag har bara suttit hemma och dreglat nästan hela helgen, men men.. det är ju skönt att ta det lugnt också haha.

2007-02-26 @ 07:45:36
URL: http://lizzzien.blogg.se
Malin

Linda: Haha, ja ;D

Lizzy: Precis, det är skönt det också ibland, speciellt när man har varit stressad hela veckan och bara inte orkar göra någonting ;)

2007-02-26 @ 09:05:22
URL: http://www.mln.webblogg.se
2007

åhå, min mamma kommer nästan aldrig hem med kläder till mig, otättvist :( hahaha. nejmen, jag har vart ute på kvällen väldigt mycket och va på äventyrsbad i lördags. :)

2007-02-26 @ 10:34:19
URL: http://noll7.blogg.se/
Malin

2007: Hm, ja, det är faktiskt lite orättvist ;) Aha, vad roligt :D Äventyrsbad är skitkul ju, även om jag är lite sur på Husby (om man nu räknar det som äventyrsbad) fortfarande ;)

2007-02-26 @ 19:30:22
URL: http://www.mln.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback