Barcelona

Barcelona-city-tree-favim.com-154873_large*

Gissa vem som åker till Barcelona imorgon bitti? Jaaag såklart!

Ska bli så grymt skönt, en långweekend med Sofie och Helena i värmen. Shopping, lite lagom turistande och festande är det som står på schemat. Åh, kan det bli annat än bra? Nu är det bara packningen kvar, vilket känns lite sådär med tanke på att jag måste köra iväg till Arlanda vid fyratiden och klockan är tio nu. Men det löser sig. Har också tappat bort mina jeansshorts (eller ja, de ligger säkert någonstans under min säng och hånskrattar åt mig), så det blir kjol och klänning som får gälla. Men det spelar ingen roll - JAG SKA TILL BARCELONA.
Hörs på måndag, au revoir!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback