Nyår 2010/2011

Det känns ju onekligen lite sent att berätta om nyår nu, femte januari, men en liten snabbresumé känner jag ändå att jag måste skriva, mest för min egen skull. Först vankades det middag hemma med familj och vänner, där det bjöds på ostron, oxfilé, champagne och en massa annat gott. Kan ju säga att jag var allt annat än hungrig när jag mötte upp mina tjejer för att åka till nyårsfesten sen. Hade superroligt där fram till någon timme efter tolvslaget, då en otroligt tråkig sak inträffade som förstörde kvällen lite. Vi hade turen att få tag på en taxi, så vi drog hem vid tretiden och satt och snackade i ett par timmar istället, riktigt roligt det med. Hur som helst en helt okej start på året!

Funderade sedan lite över om jag hållt mina nyårslöften från förra året, men kom fram till att jag faktiskt inte hade några. Lika bra det, vintern är inte direkt den tid jag känner mig som mest peppad på förändring. Men om jag skulle ha ett nyårslöfte i år, så skulle det vara att ha en sjukt jävla rolig vår och sommar - sluta fundera så mycket och mer köra på. Sen ska jag verkligen utnyttja möjligheten jag har det här året att göra precis vad jag vill och känner för, att vara fri. För hur många fler gånger i livet kommer jag kunna göra det?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback