Onsdagen


Hade en rolig kväll på Berns i onsdags, även om det nästan var lite för mycket folk. Stod i kö till garderoben i nästan en timme, bara det säger ju en del. Även på dansgolvet var det så packat att man knappt kunde röra sig, vilket var lite trist. Kul med mycket folk såklart, men det finns ju en gräns, och för mig dras den när jag knappt kan ställa båda fötterna bredvid varandra... Kvällen avslutades i alla fall trevligt med mozzarellasticks på Max, alltid lika gott.

Ovan ser ni min outfit för kvällen. Ni kan ju ha i åtanke att bilden togs när jag kommit hem vid fyratiden, därav den snö- och vindmisshandlade frisyren. Khakibyxorna är nya från Vero Moda, toppen från Forever 21 och kilklackarna från Nelly.

Kommentarer
Matilda Sandén

Du har en väldigt fin blogg måste jag säga =)

2011-01-09 @ 21:53:20
URL: http://mmatilda.com
cassandra

GUD vad fint. som vanligt då! ;) kär i tröjan! och ditt hår, yummie haha!

2011-01-24 @ 22:10:52
Cassandra

förra från mig. glömmer lägga till adressen, som vanligt då! ;)

2011-01-24 @ 22:11:17
URL: http://caslie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback