Världens bästa stad

Jag har det helt underbart har i NYC! Laptopladdaren passade saklart inte i adaptern vi kopte, men som tur var finns det gratis internet i hotellobbyn. Det innebar dock att det inte blir nagra bilder forran jag ar hemma igen, men men, that's life.

Alskar verkligen den har staden. Allt ar sa sjukt stort pa nagot satt, och har finns verkligen ALLT. Har hunnit tagit ett varv runt Manhattan under de tva dagarna vi har varit har, plus shoppat en del. Imorgon blir det Empire State Building, Carries trappa i The Village och annu lite mer shopping, hehe. Skulle behova stanna ett ar har for att hinna allt jag skulle vilja gora, sa far se till att jag kommer tillbaka hit riktigt snart. Ha det fabulous mina fina, hors snart!


Kommentarer
cassie

åh jag är så sinnessjukt avundsjuk, låter som om du har det fantastiskt!

2010-09-04 @ 22:15:08
URL: http://caslie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback