Alla förlorade igår

Är fortfarande förbannad sen valet igår, på något sätt känns det som att ingen vann och alla förlorade. Sverige förlorade. Tycker att det som hänt Sverige är fruktansvärt, och hur det kommer påverka oss under de kommande fyra åren vill jag inte ens börja tänka på. Och sen själva principsaken, att trygga Sverige, föregångsland när det gäller demokrati och jämlikhet, har valt in ett främlingsfientligt parti i sin riksdag. Det är så fel, och får oss att gå bakåt i utvecklingen istället för att sträva framåt som förut.


Det här är ingen politikblogg, och jag känner att jag inte är tillräckligt insatt för att skriva så mycket mer om det här. Men likväl har det här berört mig riktigt illa, och jag hoppas med hela mitt hjärta att SD inte får en enda röst i nästa val, och att Reinfeldt håller sitt löfte om att aldrig samarbeta med dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback