New York Wives



För första gången på länge behöver jag faktiskt inte panikplugga, så har unnat mig en kväll helt fri från läxböcker. Har precis ägnat en timme åt att tillsammans med chaite och cookies kolla på Svenska New York-fruar, vilket fick mig att längta tillbaka till NYC om inte annat. Fatta att få bo där!

Kan inte säga att det slog Svenska Hollywoodfruar med underbara Maria Montazami i spetsen dock, de var sådär skönt underhållande borta i sitt La La-land medan dessa New York-fruar kändes lite mer verkliga på något sätt. Vissa mer jordnära, vissa bara tragiska. Som mamman som var besatt av att göra sin lilla dotter till kändis, ni som tittade fattar nog... Stackars unge säger jag bara.

Nu tänkte jag gå och lägga mig i tid för en gångs skull, fick knappt fyra timmars sömn inatt på grund av valvakan och att jag började tidigt. Night ♥

Kommentarer
jennelie

fin blogg :)

2010-09-20 @ 22:54:47
URL: http://jennelieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback