NYC-shopping del 1


Det blev faktiskt inte så mycket kläder köpta i NYC som jag hade tänkt mig, men det jag kom över tänkte jag visa nu. Det var inte så att shoppingutbudet var litet direkt, för Manhattan har verkligen den bästa shoppingen jag någonsin varit med om, det var mer att min mamma och min lillebror inte alls är lika intresserade av att springa från affär till affär som shoppinggalna jag. Så det blev lite kompromissande, vilket ledde till att det inte blev lika mycket storehopping som jag velat. Nästa gång jag drar dit ska det vara med en tjejkompis, haha!

Det jag köpte var i alla fall tre toppar från Forever21 - en lila silkesblus med volanger, en spetstopp med en snygg rosettrygg och en svart one shoulder dress med volanger - samt en khakikjol med dragkedja och fickor från Charlotte Russe. Om ni ska shoppa F21 på Manhattan ska ni göra det på den nyöppnade butiken mitt på Times Square. Galet stor med fyra enorma våningar kläder, smycken och skor.

Har fortfarande en del shopping samt en massa bilder från NYC att visa, men det kommer lite senare. Kramar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback