Redan höst?

     Härlig höstbild jag tog på E för nästan exakt ett år sen. Sjukt vad fort tiden går!

Nu börjar det verkligen bli höst, fick en liten chock när jag satt i taxin från flygplatsen i onsdags och såg att löven redan började bli gula. Det är ju för tusan bara början av september! Men om jag ska vara helt ärlig är jag inte alltför ledsen för att sommaren tar slut, tycker att hösten kan vara riktigt mysig med stora halsdukar, fula men ack så sköna UGG:s och Moccofika efter skolan. Och sen är det ju vinter då jag fyller år och jul och nyår och allt. Jag gillar faktiskt årstidsförändringen till skillnad från de flesta andra som helst skulle ha sommar året runt.

Nu sticker jag i alla fall iväg till Tilda för en liten tjejkväll med några av danstjejerna, ska bli supermysigt. Kommer nog inte hinna skriva mer ikväll, så vi hörs imorgon med en massa New York-inlägg. Ska visa lite shopping bland annat. Ha en grym fredagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback