This is where she lives

Som den sanna Sex and the City-nörd jag är var jag ju bara tvungen att åka och titta på Carries lägenhet i serien när jag var i New York. Det kändes rätt surrealistiskt att stå där, men riktigt coolt samtidigt, haha. Det var inte bara jag som var intresserad av stället tydligen heller; förutom att det var en hel grupp japaner där precis när jag kom dit så var en kedja med en skylt där det stod "No Trespassing" uppsatt tvärs över trappan. Lite tråkigt, men jag kan verkligen förstå det, kul för dem som bor där nu att ha människor springande upp och ner för trappan hela dagarna...

För er som ska till NYC och är intresserade kan jag tala om att lägenheten ligger på 66 Perry Street som ligger i West Village. Supermysig gata och område för övrigt, skulle så gärna bo där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback