Stipendium

                             Bild från uppvisningen i maj i år. Bästa tjejerna!

Hej mina fina! Kom alldeles nyss hem från skolan och är helt slut och sönderstressad. Skulle egentligen bara vilja lägga mig ner i soffan med ett par liter glass, men det hinner jag inte. Måste plugga nu i ett par timmar innan jag ska göra mig i ordning, möta upp mina danstjejer och så ska vi tillsammans åka och ta emot ett stipendium på 10 000:- som vi blivit tilldelade. Det ska bli kul, är bara så sjukt trött av någon anledning. Hörs senare ikväll om jag inte kommer hem alltför sent, börjar åtta imorgon... Vad har ni gjort idag?

Kommentarer
linnea

vad är det för någon dans du tränar ? :)

2010-09-29 @ 18:12:39
URL: http://linneasweet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback