Leaving for NYC


Det här blir mitt sista inlägg innan New York då vårt plan går redan klockan nio imorgon bitti. Det är helt galet hur mycket jag längtar, även om jag inte riktigt kan säga att jag ser fram emot att sitta ihopknycklad åtta timmar på ett flygplan... Får försöka underhålla mig med att kolla på film och tv-serier bäst jag kan, och ladda upp med öronproppar, tidningar och choklad innan. Det kommer nog bli okej, och dessa obekväma timmar är så värda att utså för att få åka till the city of my dreams!

Kommer ha trådlöst internet och laptop därnere, så om inget strular blir det bloggning direkt från NYC! Ska ta en massa, massa bilder. Hörs om ett par dygn, KRAM!

Kommentarer
Cassie

ååh jag dör, SÅHÄR glad och avundsjuk är jag för din skull! Hoppas du får det fantastiskt där nere, can't wait på all uppdatering/shopping/bilder! :D

2010-09-02 @ 09:29:28
URL: http://caslie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback