Lanvin för H&M!

Iiih, aaah, oooh! Nyheten om att en av mina absoluta favoritdesigners, Alber Elbaz för Lanvin, ska designa nästa gästkollektion för H&M hade jag helt missat när jag var i USA. Hade hört lite rykten om det innan, men fick inte förrän nu reda på att det var bestämt och offentliggjort. Åh, jag är så himla exalterad - det här kan ju inte annat än att bli bra.

23:e november kommer kollektionen att släppas på utvalda H&M-butiker, och inte förrän tre veckor innan kommer allt att visas upp. Det blir cirka trettio damplagg allt som allt, med femton tillhörande accessoarer, samt tjugofem herrplagg med tio accessoarer. Tror verkligen att det här kan bli helt fantastiskt, och det kan mycket möjligt komma att bli första gången jag skolkar från skolan för att stå i kö för ett H&M-samarbete...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback