Fredagseftermiddag

               Fina, fina Stockholm och en nyöppnad Marc by Marc Jacobs-butik
 
Vilken mysig eftermiddag jag har haft! Shopping och fika med fina vänner i det superhärliga vädret som varit här i Stockholm idag. Var ju såklart tvungen att gå och kolla nya Marc by Marc Jacobs-butiken på Smålandsgatan också när jag var inne i stan. Blev lite besviken måste jag säga, även om det fanns sjukt fina saker är det nästan dubbelt så dyrt som i M by MJ-butikerna i London och NYC. Trist. Så det blev inget köp för mig där, väntar tills i vår då jag förmodligen kommer kommer åka tillbaka till underbara London över en weekend!

Däremot köpte jag en supersöt klänning, men den visar jag imorgon. Ha en grym fortsatt fredagskväll!

Kommentarer
Maskrosmor

Vilken otroligt fin header du har =)) Har du gjort den själv? Jag kan inget alls om layout på de sättet =)



Grattis i förskott. Ser att du bor i Sthlm? Jag bor i Oxelösund nu men är uppvuxen i Tullinge.

2010-09-24 @ 23:23:47
URL: http://maskrosmor.blogg.se/
malin [fotoblogg]

vilken fin blogg du har :) ska vi följa varann med bloglovin? :)

2010-09-25 @ 11:18:51
URL: http://mkarlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback