Powder


Fina ting i puderrosa och creme som kommer komma in på H&M vilken vecka som helst! Är inte så förtjust i vitt när det gäller smycken i vanliga fall, men detta bib necklace gillade jag. Något med det vita och silvriga fick mig att tänka på vintern, lite julgransprydnadskänsla över det hela med alla kristaller och sidenband. Finfint i alla fall, hoppas det kommer in i svart också.

Nu ska jag fortsätta plugga Historia C som faktiskt är ett av mina favoritämnen, hur udda det än låter, haha. Hur som helst, ha en jättefin kväll och start på veckan!


Kommentarer
cassie

gillade halsbandet också, men har liite svårt för sidenband som själva bandet!



historia c, är du galen?! jag ska snart börja med historia a, som några av mina vänner hoppade av p.ga tråkighet.. haha ;)

2010-10-05 @ 10:13:35
URL: http://caslie.blogg.se/
AMANDA FALK

vad fint :D

Sv: hehe din fuskis, men jag förstår om man inte kan hålla sig, jag håller på dö av längtan!! gud vad bra att det är bra :D älskaaaar GG :D

Ha en fin kväll, god natt sen!

2010-10-06 @ 21:48:16
URL: http://amandafalk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback