Paris RTW S/S 2011

Modecirkusen har nu lämnat Milano och dragit vidare till Paris. Jag ska inte påstå att jag är överdrivet insatt, men jag gillar att slänga ett öga på style.com och WWD lite då och då. Gillar att modet blir mer och mer avskalat och minimalistiskt, är så sjukt trött på allt rockchict efter de senaste årens hype. Vill inte ha mer nitar och kedjor överallt (för var lårsmycket verkligen någonsin snyggt?)

 
Det här är några av mina favoriter från det som visats hittills, speciellt Nina Ricci tyckte jag var fantastiskt. Inte det mest creddiga kanske, men sådant orkar jag inte riktigt bry mig om. Nu ser jag istället fram emot att visningsbilder från en av mina absoluta favoriter - Alber Elbaz för Lanvin - ska börja dyka upp. Spännande, spännande!

Kommentarer
Dilin

Tack :D !

allt bra? :)

2010-10-02 @ 17:15:33
URL: http://dtwiind.blogspot.com
Bonardi

Jättefina klänningar

2010-10-05 @ 08:45:06
URL: http://bonardi.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback