Tillfälligt avbrott


Lite inspo i form av Olivia Palermo och Bianca Brandolini på Valentino S/S 2011.
Snygga, snygga, snygga!

Det är helt sjukt hur mycket det är med allt nuförtiden. Har läxor, seminarier, inlämningar och prov till varenda dag, och inte blir det bättre av att jag strävar efter MVG i princip alla ämnen i år. Är dessutom engagerad i dansen där vi har flera olika projekt på gång just nu, håller på att övningsköra och plugga körteori, sitter barnvakt någon gång i veckan, planerar vår klasskiva, bloggar, tränar och försöker leva någon gång emellan alltihop. Vill inte sitta här och beklaga mig - jag gillar att ha mycket saker på gång - men nu när jag måste lägga så mycket mer tid på skolan än jag behövt tidigare blir jag så stressad över att hinna med allt. Det är verkligen inte likt mig att känna så här, så det känns lite obehagligt. När blir det för mycket?

Nu ska jag hur som helst iväg med dansen under helgen för att träna och bara umgås med mina fina danstjejer. Ska försöka släppa allt annat under tiden och bara ha det bra, så kommer jag förhoppningsvis hem lite mer positiv och glad på söndag. Kommer inte ha tillgång till dator, så ni får ha en grym helg och så hörs vi när jag kommit hem igen. Au revoir!


Kommentarer
malin [fotoblogg]

nu är det så att jag har blivit en av finalisterna i en fototävling där man kan vinna en jättebra reflexskärm ( något jag behöver extremt mycket just nu) röstar du på mitt bidrag ( jag är nummer 3) så kommer du bli länkad i min blogg som tack :) så snälla rösta på mig! http://photolens.blogg.se/2010/october/finalisterna-i-fototavlingen.html#comment

2010-10-14 @ 16:03:51
URL: http://mkarlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback