Bartender? Moi?

Bartenderskolan i tisdags var riktigt rolig, och något som var ännu roligare var att jag vann en hel bartenderutbildning värd 12000:- när jag var där! Det var tydligen en i varje grupp som kom dit och testade som skulle få en utbildning helt gratis, och denna någon blev denna gången jag. Bartender är väl inte direkt något jobb som jag funderat på, inte ens som extrajobb, men kanske är värt att prova på i alla fall när jag ändå har en utbildning helt gratis? Får se hur det blir med det där, men det var kul att vinna i alla fall!

Nu är det i alla fall dags för ytterligare ett study marathon, så jäkla glad att det är höstlov snart för med den här mängden uppgifter och prov lärarna ger oss hade jag inte orkat länge till. Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback