What I wish for

Om sex ynka dagar fyller jag äntligen, ÄNTLIGEN 18! Äntligen myndig, äntligen kan jag ta körkort, äntligen kan jag gå ut på krogen (bara en sådan sak), äntligen kan jag bestämma över mig själv. Eller så gott som i alla fall. Det här är hur som helst vad som står på min önskelista:




En 15,5" Sony VAIO, silverklocka, ögonskugga och ögonskuggeprimer från MAC, finfina Pistolkopior från Scorett, lika finfint halsband från Nelly, Warm Cotton från CLEAN, skinnhandskar med dragkedja från Lindex och Elsas Värld.

Håller verkligen tummarna för att jag får datorn, för det är verkligen något jag behöver. Min gamla laptop som jag haft sen jag gick i sexan (!) håller på att säcka ihop totalt.


Kommentarer
Dilin

Snygg klcoka :)

2010-11-26 @ 17:31:36
URL: http://diilins.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback