Så trött

Har varit tvungen att pausa lite med bloggen då jag varit helt sönderstressad nu de senaste veckorna efter lovet. Våra lärare ger oss orealistiskt mycket att göra, har cirka sex prov och inlämningar per vecka vilket knappt går även om det känns som att jag pluggar dygnet runt. Plus projektarbetet, studentskiveplanering, dansträning och övningskörning ovanpå det - det blir för mycket. Kroppen börjar säga ifrån också, är konstant trött och på dåligt humör, och har börjat blöda näsblod en del vilket jag aldrig gjort tidigare i hela mitt liv. Riktigt obehagligt. Dags att bromsa lite känner jag, men mina lärare känner inte riktigt likadant...

Jaja, det här var inte meningen att bli ett gnällinlägg egentligen, men är så himla trött på allt bara. Vill ta studenten, och det NU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback