Paranormal Activity 2


Hej mina fina! Så grymt skönt att äntligen ha höstlov, även om jag måste plugga en hel del nu i veckan är det ändå underbart att slippa ställa klockan varje morgon och tillbringa alla dygnets ljusa timmar i en skolbänk.

Förmiddagen idag har ägnats åt övningskörning, körde ut på en större 70-väg för första gången. Sjukt vad man måste koncentrera sig när man kör och inte har automatiserat växling och sånt än, har till och med spänningshuvudvärk nu efteråt, haha. Så tänkte vila lite nu, färga ögonbrynen och fixa naglarna och lite annat småfix som jag inte hunnit göra på länge, och senare ikväll blir det middag och bio med ett gäng kompisar. Paranormal Activity 2 är det tänkt att vi ska se, och jag kommer vara livrädd - såklart. Har paxat en mittenplats, men risken är ändå stor att jag kommer se största delen av filmen mellan fingrarna... Jag är så töntig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback