Bostadskö

Nu på förmiddagen har jag plockat i alla fall några vuxenpoäng genom att ställa mig i Stockholm Stads bostadskö. Trodde inte att man kunde göra det förrän man fyllt 18, men det var tydligen den månaden man fyllde 18 som gällde. Så nu står jag i kö och hoppas på att jag kan göra det omöjliga - få en fin hyresrätt i Stockholms innerstad utan att behöva vänta tills jag är 30 år. Sjukt att köerna är så långa egentligen, mer hyresrätter säger jag!



Perfekta sekelskiftestvåa med balkong i Vasastan, kan du bli min snart?


Kommentarer
cassandra

åh, den där lägenheten skulle man inte tacka nej till! man kan ju ha tur också, snart kanske den är din! :)

2010-11-08 @ 14:19:39
URL: http://caslie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback