TGIF

Fan vad skönt med fredag! Idag är jag ledig, men istället för att shoppa eller fika har jag plockat vuxenpoäng hela morgonen. Har frivilligt kört två maskiner tvätt, dammsugit hela övervåningen (okej, det var mindre frivilligt), varit ute och sprungit och rensat lite i min garderob. Haha, hur bra är jag på en skala?! Ikväll blir det SATC 2 med några tjejkompisar, ska bli jättekul även om jag bara hört dåliga recensioner. Men SATC är ju liksom ändå alltid SATC, så det blir nog bra ändå.

Nu ska jag sätta mig ner och göra några instuderingsfrågor till mitt genetikprov (bara för att känna mig ännu mer duktig), men vi hörs om ett litet tag. Puss på er!

Kommentarer
Cassandra

Du skrev det här inlägget bara för att vi andra dödliga skulle känna oss dåligare, eller hur? Haha ;) nej men suuper av dig, vilken effektiv dag!



Och ja just ja, bloggar på ny adress från och med nu! Kram

2010-05-30 @ 19:45:32
URL: http://caslie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback