Sunny day

Gud vilken härlig dag det har varit idag, soligt och faktiskt rätt varmt jämfört med igår i alla fall. Har gått omkring i stan i typ tio timmar med min klass och lyssnat på redovisningar om olika husområden, så har kanske fått lite färg till och med. Ett område som jag blev helt kär i var Röda Bergen i Vasastan, var så sjukt mysigt där. I innerstan men fortfarande lite lagom lugnt, med riktigt fina tjugotalshus. Skulle verkligen kunna tänka mig att bo där när jag flyttar hemifrån, måste bara skrapa ihop ett par miljoner först, haha.

Hur som helst, har precis ätit jättegod middag (plockmat bestående av parmaskinka, mozzarella, vitlöksbröd, skaldjur och en massa grönsaker) och nu ska jag vara sådär jobbigt hurtig och gå ut och springa i skogen. Har Coopertest imorgon och ska se ungefär hur snabbt jag klarar de 2,4 kilometerna man ska springa. Hörs när jag har kommit tillbaka, puss!


Kommentarer
Hanna

Aa, det är kul, jag har en del av hennes gammla smycken också t.ex.^^

Ja, lite senare ;D

2010-05-11 @ 20:46:53
URL: http://moshikitty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback