Studying

Det var länge sen jag lade ner så här mycket tid på att plugga under en vecka; det enda jag gör är i princip att sova, äta och sitta med näsan nertryckt i böckerna, haha. Jobbigt och framför allt sjukt tråkigt, men det kommer förhoppningsvis vara värt det sen när man står där med betygen i handen. Idag hade jag bara en lektion så jag valde att skippa den och istället stanna hemma och plugga till mitt kursprov i spanska som jag har imorgon. Hade hoppats på att kunna ligga ute i solen och plugga verb, men här i Stockholm kan jag ju inte säga att vädret visar sig från sin somrigaste sida direkt... Nä, nu ska jag sätta igång, hörs lite senare!


 Tänk att få vara här istället... Åh London, jag längtar tillbaks!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback