Stress

Kom precis hem efter en helvetestimme i en kokande buss där jag fick trängas med 259079 dagisbarn. Fy fan alltså, alla stod med två millimeters mellanrum och svettades på varandra och försökte suga i sig lite syre. Haha, typiskt mig att börja klaga på värmen nu när jag tjatat om hur kallt det är hela vintern, men det var fan inte kul.

Skulle egentligen varit på genrep med dansen om fem minuter, men eftersom det var såna köer blir jag sen. Så nu måste jag snabbt slänga ihop en sallad eller nåt att äta, packa alla danskläder och sen hoppa på bussen igen. Stress, stress, stress. Kommer hem vid halv tio-tiden, så vi hörs då! Ha en jättehärlig eftermiddag :)


Kommentarer
lizette

åh, känner igen det där! småbarn, trängsel och massa skrik, haha :s har inget emot barn men på bussen känner man bara "åh nej, inte igen" ;)

2010-05-17 @ 18:23:56
URL: http://lizettekantola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback