Lovely

                         
                   Senaste ELLE, iPod, iskall Loka och allt brunare ben - hur mysigt?

Sitter i solen på altanen nu och laddar lite solenergi efter att ha haft Matte B-nationella i fyra timmar. Gick inte sådär superbra, men sen är ju matte mitt absolut sämsta ämne också. Det skönaste är att det är över i alla fall, och eftersom jag inte valt att läsa Matte C i trean så det här var mitt allra sista matteprov på gymnasiet! Hur gick det för er andra som också gjorde det idag?

Kommentarer
Cassandra

Så mysigt! :) Skönt med sista matteprovet, själv har jag ett kvar i matteA och sedan hela matte b, pjuh!



Kram

2010-05-18 @ 17:28:33
URL: http://unikacassandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback