License here I come!

Äntligen funkar internet igen! Av någon konstig anledning har jag kunnat gå in på alla sidor utom just bloggar, då har det bara stängt ner sig direkt. Stört. Men men, har inte gjort så mycket värt att skriva om i helgen ändå. Våffelbrunch idag med faster och lillkusinen, och sen tre och en halv timmes seg handledarutbildning på körskolan. Men nu är det i alla fall bara ett par blanketter som behöver bli ifyllda och ett syntest som måste bli gjort, och sen kan jag börja övningsköra! Ska bli skitkul, men är lite nervös för alla andra som kör ute på vägarna samtidigt, misstänker att jag kommer utgöra lite av en trafikfara... haha.

Fick världens tjockaste mapp med häften och böcker och broschyrer i, och det var ändå bara grunderna! Kommer ta fem år innan jag får det här körkortet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback