Vår!?

Idag längtar jag verkligen efter vår. Sitta på uteserveringar, äta Montis-sorbet under körsbärsblommorna i Kungsträdgården, ha på sig ballerinas och klänning utan strumpbyxor. Gå runt i solglasögon och solblekt hår, ligga och bli brun på en brännhet altan på eftermiddagarna och bara känna att det luktar vår.

Kollaget är förresten gjort på Polyvore, en sida som jag lånat lite bilder av tidigare men aldrig gjort kollage på förut. Provade nu alldeles nyss, och det var både kul och smidigt, går mycket snabbare än att sitta och pilla i Photoshop (även om friläggningen inte är den bästa...) och man har miljontals bilder att välja mellan. Har man lite mer tid än vad jag hade nu så kan man verkligen få till hur fina som helst, plus att man kan få en massa inspiration från andra. Gå in och kolla! Själv ska jag fortsätta skriva om genderteorin...


Kommentarer
Anonym

Visst va dom!!

2010-03-24 @ 19:26:11
URL: http://qwentus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback