The Hills


Jag gillar verkligen The Hills (min bästa guilty pleasure-serie) och tycker det är skitkul att nya säsongen har premiär snart. Detta ska tydligen bli den allra sista säsongen någonsin också; vilket känns tråkigt men egentligen är lika bra, allt börjar spåra ur lite för mycket nu tycker jag. Men det ska bli spännande att se i alla fall. Mycket drama verkar det vara!

Något som jag verkligen reagerade på i trailern var dock Heidis utseende. Har ju sett och läst om hennes operationer i massor med tidningar och bloggar, men att höra hennes gamla vanliga röst från en liten mini-Donatella var verkligen sorgligt. Vill bara ge henne en kram, fy fan att vara så fruktansvärt osäker att man känner sig tvungen att göra något sådant.


Kommentarer
Sara - TÄVLING PÅGÅR på min blogg

Åh, det låter ju underbart :P Hoppas du får det superkul i London :) Blir lite avis nu ;) Hehe.

2010-04-01 @ 13:25:02
URL: http://insidesara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback