1:a juni

1:a juni idag. Helt galet vad tiden går snabbt under våren, känns som att det var igår det låg snö på marken. Och samtidigt känns det som att det var ett år sen vi bokade biljetterna till Rhodos, och nu är det bara en vecka kvar tills jag sitter och dricker Starbucks-latte på Arlanda med tjejerna. Det är lustigt det här med tid.

Idag har jag i alla fall och som sagt mina sista prov för terminen, och också den absolut sista mattelektionen i hela mitt liv. Vad sägs om det va?! Sen bär det av till frisören där jag har bestämt mig för att klippa av en decimeter på mitt hår, det har blivit så himla slitet av allt plattande de senaste månaderna. Lite nervös men det blir nog bra, hellre lite kortare, friskt hår än långt och slitet. Hoppas ni för anteckningar på det här nu, haha. Hoppas ni får en underbar försommardag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback