Forever21


Om en knapp månad åker jag äntligen till min drömstad NYC, där det finns så sjukt mycket jag vill göra och se. Och ett måste inom shoppingområdet är ju superbilliga Forever21! Vet inte hur många gånger jag har suktat på deras hemsida, men inte velat beställa hem på grund av tull och sådant. Men nu kommer jag äntligen kunna botanisera bland alla klackar och spetstoppar på riktigt! Har redan spanat in en massa snyggt som jag hoppas kommer finnas kvar i butik när jag kommer dit. Men något som jag har hört om F21 är att hälften av det som finns på hemsidan aldrig går att hitta i affären, vilket vore supertrist. Ni som har haft turen att besöka ett Forever21, stämmer det? Och är kvalitén på skor och sådant tillräckligt bra för att det ska vara värt att köpa?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback