Dagens budgettips


Tänkte tipsa om en mascara som jag av en slump köpte nere på Kreta då min Diorshow gick sönder - nämligen Maybelline Colossal Volum' Express. Jag använder alltid vattenfast mascara, men brukar ändå ha problem med att de fäller eller färgar av sig på ögonlocken. Men inte denna! Sitter som berg ända tills den tvättas av, håller fransböjen fantastiskt bra och ger både volym och otrolig längd även till mina små minifransar, och det utan att klumpa det minsta. Och priset är väl nästan det bästa - 139:- ynka kronor (och just nu är det kampanj på H&M, så där kan du få den för ytterligare 30:- billigare) får du ge för denna gula hylsa. Passar allas plånböcker! 

Det enda minuset skulle väl vara att den luktar lite skumt (inte bara min, har luktat på mina vänners och i flera affärer och alla luktar likadant), men det går ju att stå ut med. Hur bra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback