Birthday Girl

Har haft supermycket att göra hela veckan så har inte riktigt hunnit med bloggandet. Men jag har haft kul! Igår fyllde min bästa älskade E 18, så var där och åt god middag och drack rosa champagne med en massa trevligt folk tills alla skulle dra ut UTOM JAG som inte fyller 18 förrän i slutet av november. Sämst! Uppskrivna på VIP-listan till Victoria's Secret-eventet på Pure var de också. Avundsjuk? Jag? Haha. Men nej, tycker ändå inte att det är värt att riskera att få en prick genom att använda falskleg. Kan ju inte åka till USA då :)

Oh well, nu ska jag hur som helst fortsätta med mitt matteplugg och se vad jag ska hitta på ikväll. Känner mig rätt nere så jag kanske bara blir hemma och hyr en film med någon kompis, jag får se. Hoppas ni får en jättebra lördagskväll i alla fall! ♥


Kommentarer
Cassandra

gud vad det är tråkigt att fylla år sent på året! fyller inte år så sent som november, men tycker oktober är bra sent ändå. grattis till din kompis i varje fall :)

2010-02-14 @ 15:37:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback