Happy New Year

Så var det bara drygt nio timmar kvar av 2010. Känns helt sjukt att året redan är över - även om jag hunnit med en massa roliga och mindre roliga saker så hade jag på något vis tänkt att det skulle hända mer. Hur som helst har jag hunnit med flera grymma resor (New York, London, Kreta, Rhodos och Helsingfors), träffat en massa underbara nya människor och framför allt lärt mig så otroligt mycket om mig själv, hur corny det än låter.

Har en massa förväntningar och planer på 2011, som jag helt ärligt tror kommer bli ett av de bästa och mest händelserika åren i mitt liv. Jag tar studenten och kommer mer eller mindre stå på egna ben för första gången i mitt liv, utan en trygg skolgång att falla tillbaks på. Jag måste själv göra alla val, och även om det skrämmer mig känns det jävligt underbart. Fritt på något sätt. Jag kommer åka till Cambridge och London i mars med ett par av mina fina klasstjejer. Jag kommer förhoppningsvis ha en grym sommar här hemma i Sverige, med resor till Grekland och Gotland och bara en massa sol, familj och vänner, och sen i augusti kommer jag, om jag tar modet till mig, åka iväg till USA ett år. Som Au Pair. Något jag velat i flera år, men som jag börjat tveka på nu när det börjar närma sig. Vågar jag verkligen lämna allt och klara mig helt själv ett år? Time will tell.

Men idag ska jag inte tänka på allt sådant, utan bara fira in det nya året med champagne, fest och vänner. Det kommer bli grymt! Hörs nästa år allihop - ha en fantastisk kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback