Birthday gifts

Har fått så himla mycket fina presenter av alla nu när jag fyllt år, varav det allra bästa var att jag fick min efterlängtade VAIO. En helt ny laptop, som till skillnad från min gamla inte tar en halvtimme att starta eller låter som en åkgräsklippare. Den är så fin, snabb och tyst att jag inte kan annat att älska den.

Förutom den har jag fått en jättefin Michel Kors-lookie till silverklocka, berlocker till mitt Thomas Sabo-armband, en hel låda hårprodukter, prestenkort på skönhetsbehandlingar/spa, böcker, en grå mössa från HPI of Sweden, lyxiga handdukar, halsband, champagne och så mycket blommor att jag skulle kunna fylla ett halvt växthus. TACK!

Kommentarer
cassandra

Hur fina saker som helst, datorn klagar man ju verkligen inte på.. Grattis i efterskott! :)

2010-12-15 @ 23:24:58
URL: http://caslie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback