Baka baka

Igår mådde jag som jag förtjänade efter fredagens bravader, men så kul som jag hade det var det lätt värt det! Så igår stannade jag bara hemma, bakade knäck och glasyrdekorerade pepparkakor med mami, och åt godaste pestopizzan med mozzarella och färska champinjoner. Blev en bild på mina fina pepparkaksformer (giraffen!) istället för den färdiga produkten, kände att de var lite för tjocka/brända för att nå upp till bloggstandard, haha.

Nu är det plugg som gäller, och efter det träning. Kanske tråkigaste inlägget hittills det här, men det tar jag igen i veckan. Hörs snart! ♥

Kommentarer
Anonym

Hej! Tänkte bara tipsa om en grymt bra tävling där man kan vinna ett par heta skor, helt gratis! :) http://skonamig.blogg.se/2010/december/bara-for-er-skull.html#comment

2010-12-19 @ 23:44:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback