Visionboard!

Blev lite inspirerad av Blondinbella, och bestämde mig igår kväll för att prova att klistra ihop en visionboard som gäller mitt sista gymnasieår. Jag gjorde en i Photoshop istället för att klippa och limma i verkligheten, då jag tycker det är både roligare och enklare. Har nu ställt in den som bakgrundsbild på min dator!

Nu vet jag såklart inte om detta kommer fungera på mig, men jag tycker det är en smart idé att hela tiden påminnas om vad man strävar efter och vill åstadkomma, och på det sättet nå sina mål lättare. Att omedvetet börjar fundera ut vägar att lyckas med det man vill uppnå. Jag har valt att ha med både konkreta saker (till exempel en galet snygg bil för att jag vill SKA ta körkort, och ett foto från Piccadilly Circus för att jag vill åka tillbaka till London i år), men även saker som representerar något mer abstrakt. Som till exempel ett citat jag gillar och vill ta till mig så mycket som möjligt, och Blondinbellas Egoboost! för att påminna mig om att tro på mig själv och släppa alla komplex.

Lämna gärna en kommentar och en länk om ni gör era egna visionboards, det skulle vara superkul att se!


Kommentarer
Amanda

Det var så lite så! :)

Ja, satc är verkligen bäst!

Jag blev också lite inspirerad av blondinbella, men nu när jag såg din visionboard blev jag ännu mer inspirerad! jag kanske ska göra mig en egen tillochmed?

2010-08-13 @ 13:48:08
URL: http://amandasrader.blogg.se/
AMANDA FALK

gud vad dutkig du var i photoshop då :D jag suger på data-grejer.. Gjorde en dreamboard och klippte och klistrade för 2 år sen och den blev fin :) Ska försöka mig på en visionboard i typ power point!



Sv: Åh sorry själv för sent svar.. Men guuuud vad avis jag blir, vill också till N.Y.!!! Shoppa galet och skriv opm allt i bloggen. Kul med Rohdos också! Hoppas ni får råd mer er weekend ändå :D Det är alltid roligt att resa en massa, äääälskar det emst av allt!! Men det gäller ju att någon betalar också :D

Ha en grym fredagkväll!

2010-08-13 @ 18:47:07
URL: http://amandafalk.se
tilla

verkligen fin vision board! kan du inte berätta lite mer vad allt står för??+ =)

2010-08-13 @ 20:01:23
michelle

Verkar himla smart, nu blev jag också inpsirerad ;)

Svar: Tack så jättemycket sötnos, klänningen är från halens.se :)

2010-08-15 @ 23:43:52
URL: http://michellepettersson.blogg.se/
Stina

Vad kul, jag tänkte också göra en! =)

2010-08-17 @ 15:34:55
URL: http://stinabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback