Shoppat i London




Här är det mesta av det jag köpte under mina tre dagar i London. Plus en del småsaker också som jag inte orkade fota och en massa Starbucksfika såklart. Deras frappuccinos är helt underbara! Är glad att jag hittade ett Victoria's Secret-ställ i parfymshopen på Heathrow också, så jag kunde köpa en av deras härliga body lotions (blev Strawberries and Champagne.)

De blommiga klänningarna är i alla fall köpta på Primark för £5 styck, liksom koftan i taupe som kostade £8, den guldiga ringen som kostade £2 och underklädessetet (älskar färgen!) som kostade £4. Köpte två par sandaler som inte kom med på bild också, som bara kostade £2 per par. Primark var som ni kanske märker sjukt billigt, men det var så galet med folk trots att jag var där precis när det öppnade, så orkade inte kolla och prova så mycket som jag velat. Men om ni är i London måste ni dit! Den vita toppen är från Zara, den cremevita med volanger från River Island, fjärilsringen från H&M och den lilla compacten från Marc Jacobs.
 


Kommentarer
Lisa

Guuud så mycket fint, vill också till primark!! ska ev. dit i sommar med några kompisar, skulle inte du kunna skriva en liten londonguide med restauranger, grejer att göra, affärer mm.? skulle va skitbra att ha! Tack :D

2010-04-13 @ 23:21:23
Cassandra

Sv: om jag inte minns fel har du lockigt hår, och det vill jag haa! :D Haha.



Åh vad mycket snyggt, VS bodylotions är bäst :) Superkul att du fick tag i ringen från H&M!

2010-04-15 @ 15:04:28
URL: http://unikacassandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback