FANNN

 

Jag orkar inte att allt alltid ska strula, nu har min älskade laptop fått nåt jävla virus on top of everything else. Kan starta upp datorn, men sen är det bara någon ruta som kommer upp med att jag typ ska hamna i court och betala massor med böter. Går inte att klicka någon jävla stans. Har lämnat den hos pappa nu och hoppas på att han kan laga den, men annars är all min musik, en stor del av mina bilder och en massa skolarbeten bara borta. SÅ SJUKT IRRITERANDE! Fan.

Update: Helveteee pappa ringde nyss och sa att han förmodligen måste installera om hela datorn. FAN är så jävla arg just nu. De som sitter och gör såna här virus kan ju inte ha mycket av ett liv, fyfan alltså.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback