Vad har jag gjort?

Förlåt för hemsk uppdatering den här veckan. Men jag liksom glömmer bort bloggen ibland, känns lite konstigt eftersom att jag förut gick och planerade inlägg mest hela tiden. Hur som helst, under tiden jag har varit borta har det i alla fall inte hänt så mycket. Men:

- Jag har äntligen varit och fått plocka bort min tandställning efter 13 månader (men tråden som nu sitter bakom tänderna is killing me)
- Jag har varit på hälsobesök hos skolsyster och fått reda på att jag inte är 1,75 som jag trott utan 1,76, och att jag förmodligen kommer bli upp mot 1,79 innan jag har växt klart. Buhu! Hej då tolvcentimeters-klackar, hej flip-flops.
- Jag har fått reda på att en riktigt stor fotobloggerskas lillasyster går i min klass
- Jag, M och E har börjat planera så smått inför vår Greklandsresa nästa sommar. Mer om det i ett annat inlägg, behöver lite hjälp :)

Har ni gjort något kul i veckan?

Kommentarer
Cassandra

Låter som en jätteskön vecka ju, men en hel del posetiva grejer! Längtar tills jag får ta bort mitt räls och sätta in helvetestråden där bakom, hähä. (Ska dit på torsdag och då ska jag begära en borttagnings tid!) Och om skolsyster skulle kunna säga att jag var 176 cm, haha. Var lycka nog när hon sa att jag äntligen var 160, ahha! Har saknat din blogg, så roligt att du är på G igen!



kram

2009-01-11 @ 18:36:25
URL: http://unikacassandra.blogg.se/
fanny

haha, jag har också saknat din blogg! :) har inte gjort nåt särskilt, jo förresten, på tal om tandställningar, jag fick reda på att jag kanske ska få en >,< lyllos dej som inte har nån längre!

2009-01-11 @ 20:19:54
URL: http://fannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback