Jag vill ha vår!

Förlåt för riktigt dålig uppdatering den här veckan, men bloggen krånglat i flera dagar, och det i samband med galet Image Hosted by ImageShack.usmycket plugg (har fem stora prov och en inlämning den här veckan och nästa) har gjort att jag inte hunnit med alls. Men nu är det snart helg, vilket betyder något minskat pluggande. Hurra!

Annars har den här dagen inte varit underbar direkt, bara det gråa slaskvädret ute gör ju en deprimerad. Jag längtar verkligen galet mycket till våren och sommaren just nu. Vill att det ska vara varmt istället för kallt, gräs istället för snö, grönt istället för grått och jag vill ha på mig ballerinor istället för stövlar. Klänningar utan dubbla lager strumpbyxor och linnen utan kofta. Vill kunna ligga på stranden och bli brun istället för att sitta inne och frysa. Jag vill ha vår nu!


Kommentarer
fanny

JAG HÅLLER MED DIG TILL 100%! GE MIG VÅR NU!!! :D lycka till med proven!

<3

2009-02-13 @ 20:09:32
URL: http://fanniiiiee.blogg.se/
Malin

Ja, det var verkligen sjukt länge sen jag längtade till våren så här mycket så här tidigt på året. JAG VILL HA VÅR! :D Tack <3

2009-02-15 @ 10:07:40
URL: http://mln.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback