Looklet

Image Hosted by ImageShack.us


Mitt i all min negativitet hittade jag en riktigt rolig sida som jag har underhållit mig med ett bra tag (när jag egentligen borde plugga, såklart...) I en enorm databas som kommer fyllas på varje vecka kan du välja och vraka mellan Gucciskor, Manoushkjolar och Missonisjalar, och sedan prova dina outfits på en riktig modell. Looklet.com är namnet, och jag kan säga så mycket som så att det är här mina önskeoutfits hädanefter kommer skapas. För att bli medlem och få prova en sneak preview av sidan (som fortfarande är under uppbyggnad) måste du skriva in din mailadress i "I want to get invited"-rutan. Sen får du ett mail med en kod - och det är det bara att bli medlem. Prova!


Kommentarer
fanny

låter kul, har faktiskt aldrig hört talas om den hemsidan men jag måste prova! :P

har skaffat en ny blogg btw x)

2009-02-04 @ 11:02:53
URL: http://fanniiiee.blogg.se/
Cassandra

Svar: Jag köpte de på.. Skovison, kan det stämma? Vet inte riktigt om den eter så, men k i sko är format som en sko i alla fall :D



Låter som en skitrolig hemsida, någon jag lätt vill prova! Tack för tipset :)

Kram

2009-02-04 @ 16:49:48
URL: http://unikacassandra.blogg.se/
Malin

Fanny: Nä, hade inte heller det förrän idag, men det är nog för att den är helt ny och inte ens klar än, det som man får prova nu är bara en sneak preview :) Vad kul, ska läsa på en gång! :D



Cassandra: Okej, tack :D Tror aldrig jag har varit inne där faktiskt, men jag ska ta mig dit så fort som möjligt, haha :D Ja, gör det! :) Kram

2009-02-08 @ 15:01:58
URL: http://mln.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback