Breakfast at Tiffany's?

Art Fashion Style: Audrey Hepburn style, 60's style, luxury brands, luxury shopping, fashion designers

Förlåt för riktigt dålig uppdatering under veckan, har egentligen ingen annan ursäkt annat än att jag har haft fullt upp hela tiden. Förutom idag då, har segat omkring hela dagen. Vaknade sent hos E, tog oss upp och gick och handlade och gjorde brunch. Amerikanska pannkakor, frukt, scrambled eggs, scones, latte, juice... you name it, we ate it. Lyckades smälla i oss varsin chokladkaka också, haha. Är seriöst fortfarande mätt.

Nu ska jag fortsätta dagen på samma spår och sätta på en film, äta lite mer och måla naglarna. Skulle vilja se Breakfast at Tiffany's, undrar om den verkligen är sådär fantastisk som alla säger... Är den det? Och var får man tag på den egentligen?

Kommentarer
hannaH

haha, de lät som en riktigt god frukost :DD och stor... ;) vill också se brekfast att tiffanys, den verkar helt fantastisk!! älskar outfiten som hon har på bilden

2009-02-26 @ 17:03:55
fanny

Njae (haha okej nu ska jag vara lite pessimistisk ;) jag tycker att Breakfast at Tiffany'

s var ganska tråkig egentiligen, fast det varierar ju såklart från person till person, min bästis är helt kär i den :) så du borde se den, hoppas du gillar den!

2009-02-27 @ 12:04:58
URL: http://fanniiiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback