Tillbaka?

Hade inte ens tittat till bloggen sen jag skrev mitt senaste inlägg någon gång i maj, och gick in här för ett par timmar sedan för att skriva hejdå. Hade bestämt mig för att ta en paus på obestämd tid, eftersom jag kände att det här med bloggandet bara inte fungerade. Det kändes för tvunget, och för att vara ärlig så har jag inte ens tänkt på det speciellt mycket under tiden jag varit borta. Men så fort jag loggade in så kände jag hur mycket jag saknat bloggandet (och er, inte minst), och kände helt plötsligt inte för något annat än att börja igen.

Så här är jag! Tre månader äldre, tre centimeter längre och förhoppningsvis en aning klokare.

Kommentarer
Joy

Härligt att du är tillbaka! Trodde att du skulle sluta så har inte varit inne och kollat.

2009-09-21 @ 14:40:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback