Sjuk

Och här sitter jag hemma och är sjuk en lördagskväll. Är inte glad alls, skulle egentligen gått på en fest ikväll som jag sett fram emot hela veckan; och så har jag turen att bli så förkyld att jag knappt vet vad jag själv heter. Så är det jämt, så fort jag ska göra något kul så blir jag sjuk. Men men, har lite glass att trösta mig med i alla fall. Har nyss upptäckt den, den är från ICA:s egna märke (haha, och då kan jag ju såklart inte låta bli att länka till den här) och innehåller vit chokladglass, vanlig chokladglass, mörka chokladbitar och chokladsås. Så himla god när man är sugen på choklad.

Image Hosted by ImageShack.us

Ska visa upp en jacka jag köpte på H&M häromdagen också, den är blommig och kort och söt. Är dock inte helt säker på att jag ska behålla den. Om jag nu gör det ska jag i alla fall inte matcha den med ett rosa fodral från Gina Tricot; men jag hade inget större val - fotade i provrummet.

Nu ska jag äta mer glass och tycka mer synd om mig själv - hoppas er kväll blir roligare än min ♥

Kommentarer
Cassandra

Men åh vad fin! Hur mycket får man betala för den, och vilken gullig avdelning kan man handla den på? Wonderful!



Jobbigt med sjukan, det är så många som är förkylda nu att det knappt känns seriöst längre, haha! Krypa på dig :)



Puss

2008-09-07 @ 17:29:08
URL: http://unikacassandra.blogg.se/
Malin

Åh, tack! :) Den kostar 298:- och är inköpt på H&M:s Dividedavdelning :)



Eller hur, det är sjukt (haha, vad omedvetet ordvitsig jag är ;)) vad många som är förkylda just nu :O Tack så jättemycket! Puss

2008-09-09 @ 22:16:58
URL: http://mln.webblogg.se/
Cassandra

Svar: Åh, det var ju inte så farligt :) Får se ifall jag köper en själv :)



kram

2008-09-11 @ 20:32:46
URL: http://unikacassandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback