Teen Carrie

Image Hosted by ImageShack.us
Det stämde! Författaren till boken Sex and the City, Candace Bushnell, har bestämt sig för att ge ut en bok om den tonåriga Carrie Bradshaw. Boken ska ge "an inside look at Carrie's friendships, romances and how she realized her dream of becoming a writer" och planeras att bli utgiven hösten 2010. Kan bli kul, trots att det känns lite som att Candace mest "rider på berömmelsevågen", som en bloggerska uttryckte det. Och vill man verkligen veta mer om Carrie? Det kanske förstör sättet man ser henne på lite. Jaja, hur som helst är jag riktigt nyfiken! Vad säger ni?

Kommentarer
Cassandra

Svar: ja, vi hade jätteroligt :) Haha, får se om jag lyckas ta bort mejlgrejen på Facebook, sjukt knasigt! Tur att du inte har det, galet beroende-framkallande! :P



Vet inte riktigt vad jag tycker om den där boken, tror det kan förstöra en hel del tyvärr :( Men den som lever får se :)



Kram

2008-09-21 @ 15:03:28
URL: http://unikacassandra.blogg.se/
Anonym

Jag ska defenitivt läsa den... eller i alla fall ta reda på mer om henne...!:) Spännande!:)

2008-09-21 @ 15:56:11
Malin

Cassandra: Haha, ja, har så himla lätt att bli beroende av sånt där, så det är nog bäst för min egen skull att jag låter bli ;) Ja, precis, så tänkte jag också... fast jag kommer nog inte kunna låta bli att iaf läsa lite, haha :P Kram!



Anonym: Eller hur, man vill veta mer men ändå inte :)

2008-10-18 @ 18:37:43
URL: http://mln.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback