Happy Halloween

Har missuppfattat det hela helt, och trott att Halloween var imorgon ända tills för ett par minuter sen då jag såg några barn som gick bus eller godis här utanför. Blev lite misstänksam och googlade lite på det (google är min bästa vän!), och insåg då att det verkligen var idag. Så där gick alla mina planer för morgondagen i kras. Men men.

Idag har jag  i alla fall - äntligen -  varit och köpt tapeter till mitt rum. Blev ljust caffé latte-färgade väggar mot en fondvägg som går i samma ton, fast lite mörkare. Såg jättefint ut i affären, hoppas bara att det blir lika bra när det kommer upp på väggen... Skulle velat fota och visa, men de tapeterna jag ville ha var affären tvungen att beställa hem från tillverkaren, så jag får dem inte förrän tidigast på onsdag. Och sen ska de ju klistras upp också...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback